1 Nisan 2015 Çarşamba

Erdal Demirkıran - Sadece Aptallar 8 Saat Uyur




Erdal Demirkıran - Sadece Aptallar 8 Saat Uyur

       
       Erdal Demirkıran' ı itici buluyorum. Fazla kibirli geliyor. 

       Kitaba gelecek olursak, roman/hikayeleştirilerek yazılan kişisel gelişim (değişim!) kitaplarını seviyorum. Bu sıkıcılıklarını ve dayatmalarını ortadan kaldırıyor. Ne yapmam gerektiğini söylemiyor. Farkındalık kazandırıyor! Bu da bu kitabı değerli yapan şey. 

       Güzel bir kurgu ve akıcı bir anlatıma sahip. 

      " Aklı başında olan hiçbir insan, ömrünün üçte birini yastığa bağışlamaz."
                                                                                    Erdal Demirkıran

      " Ömrümü yastığa bağışlamıyorum. Uyuma özgürlüğümün, uyuyabilmenin tadını çıkarıyorum."
                                                                                     Ben :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.