21 Ocak 2015 Çarşamba



Adam Fawer - Empati

                Yaşamınızın kontrolü sizde değil!

   Bu kitabı nasıl tanımlamam gerektiği konusunda hiç bir fikrim yok. Benim için o kadar özel ki, bu yüzden yazarın notundan alıntı yapıcam.


"Bu kitap her ne kadar bir kurgu olsa da öykünün içine dağıtılmış olan birçok gerçek olgu var. Bunların arasında Libet'in özgür iradeyi sorgulayan deneylerini, birleştirme problemini çevreleyen gizemi, bazı bilim adamlarının BEMB teorisine olan inancını ve tabii ki CIA tarafından yürütülen deneyleri sayabiliriz.


...


       CHATTER, BLUEBIRD, OFTEN ve MK zihin kontrol deneyleri dahil olmak üzere, bahsi geçen tüm kod adlı operasyonlar aynen anlattığım şekilde gerçekleşti. Kamu kayıtlarına göre, Ronald reagan 1982 yılında insanlar üzerinde yapılan deneyleri yasakladı. Tüm MK projeleri o zamandan beri durduruldu.

       Ya durduruldu ya da devam ettirilen çalışmalara dair kamuoyunda başka sızıntı olmadı."


         Şu zamana kadar okuduğum ve beni en çok etkileyen kitap. Hala favorim. Okumadıysanız eğer... 


         Herhangi afet vb. durumlarda kurtaracağım kitapların başında geliyor. Bu yüzden ilk onla başlamak istedim.:) Ki ben bırakın altını çizmeyi okuduğum ya da aldığım kitaba tarihi bile atmıyorum. Hepsi benim için çok değerli ve özel. Taşınırken en kalın kolilere hep kitaplarım dizilir. Yapıcak bişi yok ben böyleyim.:)

                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.