19 Şubat 2015 Perşembe

Douglas Forbes - Pin Kodu



Douglas Forbes(639) - Pin Kodu

        Bir programda izlemiştim ve ilgimi çektiği için kitabını aldım. Başarılı olduğunu söylemeliyim. Fakat bu tür konularla her ne kadar ilgilensem de hayatımı ona göre şekillendirmek özgürlüğümün elimden alınması gibi geliyor. Yinede merak edip okuyorum. Sonuçta her kitaptan öğrenilecek bir şey vardır. Bu kitaptan da öğrendiğim gibi. 

       Kitap doğum tarihinizden yola çıkarak matematiksel bir biçimde kendiniz ve çevrenizdeki insanların karakter özellikleri, sahip olması gereken meslek, hayat amacınız... konularında bilgi sahibi olmanızı sağlıyor. Hayatınızdaki olumsuzlukların aslında hayat amacınızı yerine getirip doğru işler yapmadığınız için yürümediğini açıklıyor. 

http://www.pinkodtr.com Eğer bu konulara ilgi duyuyorsanız bu adresten bilgi alınabildiği gibi hayatınıza yön vermek için danışmanlıkta alabilirsiniz.




"...tüm hayat bir 'anlama' çabası, hem kendimizi hem yanımızdakini hem de karşımızdakini..."


Benim adım 214 ya sizin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.