3 Şubat 2015 Salı

Tüylerinizi ürpertecek gerçek bir roman !


Alexandra Cavelius - Leyla

                Bosnalı bir kızın toplama kampında geçirdiği 2 yılı konu alan gerçek bir roman. Her sayfada tüylerinizi ürpertecek bir insanlık dramı. 

                2011 şubat' ta yayınlandığı anda alıp okuduğum ve hala etkisinden kurtulamadığım acı dolu yıkıcı bir roman. Yaşadığı cehennemi okurken kitaba bir yandan gömülecek bir yandan da uzaklaşmak isteyeceksiniz. Sanırım duygularımı en çok şu sözlerle anlatabileceğim.

                "Eğer yetkim olsa her okula insanlık dersi diye bir ders koyar ve bu kitabı herkesin okumasını zorunlu kılardım."
                                                                                                             Dagens Nyheter

3 yorum:

  1. Ben bu kitabı lise 16 17 yaşlarımda okumuştum sanırım.Biraz psikolojimi bozmuştu bitirememiştim.Bir yetişkinin okuması gereken bir kitap bence.

    YanıtlaSil
  2. Hayat bazıları için hiçte eğlenceli değil ve 16-17 yaş yeterince büyük olduğunu düşünüyorum. Kitapta yazanlar gerçek ve senden küçük insanların bile karşılaştığı acılar yaşandı yaşanıyor bu dünyada ! Her şeye rağmen ders çıkarıp yolumuza devam etmeliyiz. Yaşamın kuralı bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ruh halim yaşıtlarıma göre normal değilmiş demek ki , zayıfmışım.
      Ama ben yine de çocuklara müjde büyüklere korku fikrindeyim.
      Sizin fikrinizde daha güçlü ergenler için geçerli olabilir :)
      Selametle.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.