23 Şubat 2015 Pazartesi

LUKE RHINEHART - ZAR ADAM



LUKE RHINEHART - ZAR ADAM

             Bu kitap hakkındaki en baskın his ve düşüncem imdat! Hayatım boyunca satın alıp okuyamadığım tek kitap. Yıllarca direndim almamak için ama o kadar çok konuşuldu ki merak ettim ve geçen sene alıp okudum. Bu kitap hakkında bilgi sahibi olmam gerekir diye düşündüm. Ben kitapları okurken sağ sol ayrımı ya da kişisel gelişim ığğ yapmam. Her kitap değerlidir ve öğrenilebilecek bir şey vardır. Ama bu kitabın son 100 sayfasına gelene kadar zor dayandım. Bu kadar saçma olabilir mi bir kitap. (benim için!) Sevenler var biliyorum ama hadii zarla hayatı şekillendirmek. Kurgusu daha farklı olsaydı belki, ne bilim gerilim falan katsalardı cinayetleri zara göre işleseydi, adam psikopat derdim ama çoklu kişilik bana göre değil. Çok bunaldım çok sıkıldım ve zor dayandım sonunda da bıraktım. Kitaplığımda olması bile rahatsız ediyor. Sanırım bunu da bir kütüphaneye vericem... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.